تاريخ : چهار شنبه 23 / 2 / 1392برچسب:, | 2:7 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

SHUTTER ISLAND نام بازی است که بر اساس فیلمی به کارگردانی Martin Scorsese به نام Shutter که برنده جایزه اسکار شده ، ساخته شده است. این بازی روایتی است از داستان دو ساکن کشور آمریکا به نام های Teddy Daniels وChuck Aule که در یک جزیره ویران شده در اقیانوسی در سال ۱۹۵۴ محاصره شده اند. این دو زوج به دنیال راز کشته شدن و ناپدید شدن افرادی می گردند که توسط قاتلی به نام Ashecliffe به قتل رسیده اند. که این قاتل ، یک جانی فرار کرده از تیمارستان می باشد.
 

4 بازی زیبا و رمز الود SHUTTER ISLAND

 

بانک سوالات ششم


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 / 2 / 1392برچسب:, | 2:3 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 KMPlayer قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

بانک سوالات ششم


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 / 2 / 1392برچسب:, | 9:38 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

 crash3 بازی جذاب هشدار برای کبرا 11   Crash Time III

بانک سوالات ششم

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 / 2 / 1392برچسب:, | 9:8 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

در این بازی ساده اما بسیار جذاب و سرگرم‌کننده که بصورت یک تا چند نفره قابل انجام است شما یک تانک را کنترل می کنید و باید با اندازه‌گیری زاویه و قدرت توپ تانکتان تانک یا تانک‌های دیگر را توسط تیر‌های گوناگون مورد هدف قرار دهید و امتیاز کسب کنید. یکی از ویژگی های جالب بازی آن است که بصورت شبکه‌ای قابل انجام است.

 pocket بازی ساده اما بسیار جذاب نبرد تانک های کوچک   Pocket Tanks Deluxe 1.3

پسورد:www.downloadha.com

download بازی ساده اما بسیار جذاب نبرد تانک های کوچک   Pocket Tanks Deluxe 1.3لینک دانلود – 22.8 مگابایت

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : دو شنبه 21 / 2 / 1392برچسب:, | 3:20 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

بانک سوالات ششم


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 / 2 / 1392برچسب:, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

 


امپراطوری های جاوید محبوبترین و پیشرفته ترین بازی استراتژیک آنلاین میباشد که به بیش از 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این بازی شما یکی از دو نژاد امپراتوری ها و یا صحرانشینان را انتخاب کرده و در کنار هزاران بازیکن دیگر لرزه بر تن دشمنان خود می اندازید.
جوایز: در طول سرور مدیریت پاداش های روزانه هفتگی و ماهانه را به بازیکنان برتر اهدا میکند و در پایان هر سرور به بازیکنان و اتحادهای برتر پاداش های ارزنده ای اهدا میگردد. در کمتر از یک دقیقه ثبت نام و سپس نژاد خود را انتخاب کرده و فرمانروایی خود را آغاز کنید. بازی امپراطوری های جاوید به دانلود نیاز ندارد و کاملا رایگان است.


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 18 / 2 / 1392برچسب:, | 10:9 بعد از ظهر | نویسنده : hamid

جان من فوضولیت گل نکنه .... رد شو برو 

مرگ من بیخیال  

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خواهش میکنم ازت روش کلیک نکن 


نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه       

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

حال داد ؟؟؟ 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    

تو نظرات احساستو بگو

برچسب‌ها: <-TagName->

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد